Vaccin

Igår tog vi vaccin på BVC. Älsklingen fick sen feber på kvällen så han var tröttare och gnälligare än vanligt. Vi fick besök av Marcus och inez, de fick trots allt några leenden av vår pojke men trött var han! 
Mamma hade varit här på morgonen och bakat bullar och följde sen med till läkaren som stöd till mig haha! 
Jag grät mer än Vincent när de tog sprutan. Se honom så ledsen och hjälplös verkligen rev i hjärtat men jag vet det är för hans bästa❤️

Idag har han haft lägre feber men fortfarande lite påverkad. Vi sov till och från till runt 12 och sen blev det lunch och trevligt sällskap av Emil arash och hundarna. 
Sen var det dags för föräldragrupp på BVC. Vi pratade om träning, sömn och vardag. 
Jag har varit så trött idag! Tror det var natten när han var lite krasslig och vaknade varannan timme och hade svårt att somna om.. hoppas natten blir bättre inatt! 
Hoppas ni haft en fin dag! 
Puss
//Linn

Du var det finaste i våren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0