Sova på mamma...

Har försökt få Vincent att sova själv i en och en halv timme. Vore så bra om han kunde sova själv någon timme per dag, just nu är det bara sova på mamma eller pappa som gäller. 
Det "värsta" är att det är så mysigt så man ger med sig hela tiden❤️

Igår blev en tuff dag för mig, vaknade med migrän och kände mig yr och illamående. Fick panik eftersom pär jobbade och jag måste ta hand om Vincent. Ringde Emil som kom fort som attans och tog honom så jag kunde vanka omkring och försöka få migränen att gå över. Hade tagit medicin men den hjälpte långsamt... 
Jag ringde faktiskt hem Pär just för att det kändes så obehagligt med yrseln och det var tur för när han kom hem sov jag till 15... med några avbrott för amning såklart.. Varje gång jag ammade så kändes det som det började om. Antar att det tar så mycket energi att amma och det sista man vill göra när man har migrän är att röra sig/göra av med energi... 
Till slut gav det med sig och natten blev okej, ingen huvudvärk iaf men vaknade nog en gång i timmen av Vincent. Så idag lurar huvudvärken i närheten precis som alltid efter ett anfall. Ätit lunch, tagit en kort promenad till apoteket och nu tar vi igen oss i soffan. 

Hoppas ni har en fin dag! 
//Linn

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0