Min bäste väns bröllop - Part 3

Dagen med stort D!
Vi började dagen tidigt på brudens hotellrum, fina sviten med utsikt över hela stan;)
Lycklig att få lockar av duktiga Anna
En kylig fotografering i Botaniska Trädgården, men kärleken gjorde oss alla varma;)
Stunning...
Så vackra...
Mor och dotter <3
Familjen Berg
 
Vigseln i Helga Trefadighetskyrka
Helt underbart <3
En glad gudmor och en glad (?) guddotter efter ceremonin.
Lokalen var helt fantastisk, du är så duktig på att fixa!!
De duktiga toastmaster-paret
FANTASTISKA tårtan!
Er kärlek syntes hela tiden...
Samarbetsövningar ;)
Filmer från både svensexan och möhippan. Många goa skratt!
Dina brudtärnor. Som vi älskade den uppgiften!
Valsen... duktiga var ni!
Festandet höll på in på småtimmarna och det vart världens bästa fest också!!
Tack för att vi fick vara med på er stora dag <3

 
Mitt tal till min bästis Johanna på din bröllopdag...
Kära brudpar!
Tänk att dagen äntligen är här!! Er bröllopsdag! - som vi har pratat om den här dagen, Johanna!
 
Jag kommer aldrig glömma den där dagen i 7:an när jag skulle möta den nya tjejen i klassen som bott i USA, för att visa henne runt på skolan. Du kom där med din mamma Lena, och hade en vit fluffig dunjacka på dig. Det var den första dagen av vad som skulle bli en livslång vänskap <3
 
När jag tänker tilbaka på alla våra år tillsammans är det verkligen just vänskapen och bandet mellan oss jag minns. En vänskap som för mig står för ärlighet, öppenhet och lärlek. Oavsett m vi varit bästisar, kompisar eller under den korta period vi knappt var vänner så fanns bandet alltid där.
 
Jag minns våra resor till Finland, komplett med ridning, lakrits, mumindricka och bastubad. Jag minns våra oändliga livet & killar- prat i ditt eller mitt tjejrum i södra Gottsunda och jag minns alla tillställningar/fester/påhitt som vi gjort under alla år. Ett exempel är t.ex. talangjaktenpå Valsätraskolan där vi mimade och dansade till Mariah Carey och var stensäkra på vinst tills Iprenmannen dök upp...
 
Oändligt mycket minnen har vi tillsammans och jag är så lycklig att få kalla dig min bästis. Du är helt fantastisk och jag är så otroligt glad att du nu äntligen fått din Anton som äkta hälft och att er fina familj nu är Familjen Berg. <3
 
Precis som du alltid funnits här för mig hoppas jag du vet att jag alltid kommer finnas för hela din familj.
 
Jag är så glad för er skull och önskar er all lycka, och avslutar med frasen som du hade ett tag som standard-hejdå när du pratade i telefon i höstadiet;
Puss puss *smack* jag älskar dig!
 
I'm with you...
 
// Linn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0