Long time no see...

Hej allihopa!
Nu var det länge sen igen... Det blir såhär och så ser jag att det fortfarande är lite folk som går in och läser och då tänker jag att jag måste ju uppdatera er lite om vad som händer;)
 
Haft en väldigt bra helg faktiskt trots att Pär varit hemma i Värmland... I fredags var det lunchspinning och därefter åkte jag hem till min stackars mamma som brutit 2 revben och är extremt uttråkad och frustrerad av att inte kunna göra det hon vill. Hängde där lite och åkte sedan hem för att lämna packningen och gick sen ner på stan.
Shoppade lite för mig själv, ny bikini t.ex. som jag är väldigt nöjd med.
Sedan åkte jag hem och åt middag och myste framför skitserier på tv innan jag gick och la mig.
 
Lördagen spenderades med att lämna in cykeln IGEN för att han gjorde så nåt började låta när han lagade det som var trasigt från början... Sedan bar det av in i värmen i hallen för att träna tjejerna och därefter begav vi oss direkt till Stockholm och Julia för middag och tjejsnack:)
 
Idag ska jag först städa lägenheten, sedan ska jag umgås med mammsen och senare kanske ta en tur ner på stan!
 
Någonstans där bör man ju även se till att få lite sol på sin bleka kropp...
 
Hoppas ni har en underbar söndag!
Puss
//Linn
 
All of me loves all of you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0