Gullungar!

Blir alltid så glad av att vara med mina små diamanter! Stella och Lucas, fyllda med energi och kärlek för varandra! De har så kul tillsammans och förstår varandra när inte jag vet vad de menar. Lucas översätter vad Stella säger när jag inte riktigt hör, så sött!


Nu blev de precis hämtade och vi (BÅDE jag och Pär) fick nog 4 pussar var på kinden av Lucas. SÅ sött!!!
 


Vi spelade spel, gjorde pizza (ÄLSKA Santa Marias färdiga bottnar och tomatsås) och barnen fick lägga på det de ville. 





Sedan blev det lek och film.




Tänk att så små människor kan göra en så glad.
 
Stella borstade mitt hår...

Innan de gick sprang Stella tillbaka 2 gånger och ville ge en extra kram <3
Jag älskar de här två!
 <3

Puss
//Linn

I would do anything for you... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0