Tankar...

Julen är en högtid när man ska ta det lugnt, vara med nära och kära och bara vara... Något som inte är det som jag är bäst på. För mig blir det mycket tankar och lite oro för allt och alla. Speciellt nu när jag är sjuk och idag bara har kunnat legat i soffan. Vill inte att någon ska vara ensam på julafton, vill att alla ska må bra och att ingen ska behöva vara orolig. Men jag antar att livet inte funkar så. Det händer saker, man lär sig och det händer lite mer.
 
Tänker på dig som varit sjuk så länge och som är värd att få lite lugn i livet. Tänk om jag kunde hjälpa dig mer...
Tänker på dig som är orolig. Det kommer att gå bra.
Tänker på dig som är olycklig. Tänk om jag kunde stötta bättre.
 
Nu ska jag kolla klart på The Holiday med älsklingen <3
 
Hoppas ni har en fin ledighet!
puss
//Linn
 
I'm with you...

Kommentarer
Postat av:

Du är bra på att ge, så mycket bättre än du tror. Bra på att finnas där och stötta, trots att du inte behöver säga ett ord. Minns en gång när jag var orolig, när jag behövde hjälp i livet, då var du där och det värmer mig än idag. Glöm inte bort att ta, luta dig tillbaka och låt någon annan ta emot, vi är många som kommer fånga dig.

Svar: Vilka fina ord.. Tack... Vem är du fina vän?
Linn

2014-12-30 @ 01:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0