Skit dag...

Så fruktansvärt irriterande när man försöker sitt bästa överallt men inte lyckas någonstans. Inte nöjd med något just nu utan dåligt samvete för allt och alla och tycker jag inte räcker till inom något område i mitt liv.
Känner mig bara som en dålig person, flickvän, dotter, syster, vän, tränare och allt annat som jag nu är...
Vill väl men blir fel. S K I T...
Positiva klubben här jag vet.
 
Inte blir det bättre av att jag sitter på jobbet med 3 tröjor, halsduk och dricker te för att ens bli varm. Fingrarna är stela som pinnar så det är svårt att skriva på tangentbordet. Elementen fungerar inte av någon anledning. Kul. Kul att det är såhär kallt när det inte ens är minusgrader ute. Vad mysigt det kommer vara sen när vintern kommer.
Dessutom är jag ensam på jobbet i två veckor så man sitter isolerad i 8 timmar i kylan. Nu sitter jag på lunch och till och med det är tråkigt när man är själv!
 
Ja men det här var väl ett roligt inlägg att läsa...? Men som alltid tänker jag att min blogg är till för mig och eftersom jag inte skriver av mig någon annanstans så får ni läsa även den bistra sanningen... Sorry...
 
Ikväll ska jag iaf få träna för första gången på 3 veckor typ. Haft bihåleinflammation ju och sen har jag haft ont i halsen när jag vaknar och några gånger då och då så jag har inte riktigt vågat. Men nu känner jag mig bättre så jag hoppas att jag inte dör på spinningcykeln ikväll. Kör inte ett dubbelpass som vanligt på tisdagar utan jag ska sen på bio med min älskade mamma, mormor och moster <3 Myspys!
 
Lite kommentarer skulle inte sitta fel idag hörrni...
 
Puss o kram
 
//Linn
 
I had a way then, losing it all on my own
I had a heart then
But the  queen has been overthrown

And I'm not sleeping now
The dark is too  hard to beat, and I'm not keeping up
The strength I need to push me
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Du behöver lite påfyllning till din ask! I'm on it!

2013-10-29 @ 18:12:06
URL: http://www.eltonsmamma.wordpress.com
Postat av: Anonym

Du ÄR bra .

2013-10-29 @ 22:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0