Mycket på gång!

Idag har det varit en väldigt busy day... Och den är inte slut än!
Jag har gjort klart mitt Spanien-album, diskat, rensat ur kylen, städat och gjort i ordning en present som jag hållt på med ett långt tag!
Nu snart är det dags att bege sig till träningen, blir spinning+cirkelfys ikväll:)
 
Sedan ska jag fortsätta städningen hemma för imorgon är det min födelsedag och då kommer Pärs föräldrar och bor här. Så då vill vi att allt är fint och i ordning. Det har ju även varit mitt "mål" under semestern att få alla mina album gjorda och ordning i lägenheten. Det enda vi inte har gjort än som jag vill är rensa förrådet... Det får nog bli någon gång framöver... Det är inget litet projekt direkt... SUCK!!
 
Nej nu blir det lite fil innan träningen så jag orkar:)
 
Hoppas ni haft en fin dag idag trots regnet, visst är det skönt när det renar lite i luften!
 
Puss
 
//Linn
 
Forever young..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0