Badmys idag igen:)

Det blev ju varmt idag igen:)
Så bad-gänget (preggot (Fia), Veggot (Pär) och de två nötterna (Oscar och Linn)) begav sig idag till Länna badet där varken Fia eller Oscar varit någon gång.
Var jätteskönt, varmt men inte gassande sol och varmt i vattnet:)
Vi spelade lite MIG, solade, pratade och åt lunch som mästerkocken Oscar och sous chef- Pär tillagade på triangia köket. Pasta och ostsås, riktigt lyxigt:)
Vid 14-tiden kom det lite mycket moln och det kom till och med några droppar. Dessutom mullrade det rejält så vi begav oss hemåt och här i Uppsala gassade ju solen på. Jag gick och la mig när jag kom hem för jag kände av huvudvärken och när jag vankade var det ännu värre :( pallar inte trycket och värmen kan man säga...
Nu sitter jag här i soffan och hoppas på regn och svala vindar för att mitt huvud ska få vila lite... Kunde inte hänga med älsklingen och Jessika ikväll så jag ska försöka ta tag i lite mer album-fixande som varit mina mål här under semestern. Har gjort mammas album från London, mitt album och dessutom fixat in massor med bilder som bara legat och väntat på att bli fixade:)
 
NU KOM REGNET!!! Inga svala vindar men ändå lite luftrenare - skönt!
 
Nu ska jag äta lite glass och sätta igång med albumen.
Ha en skön regnig kväll allihopa!
puss
 
//Linn
 
under my umbrella...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0