26 år i en timme till...

Jag älskar faktiskt att fylla år fortfarande. Trodde jag hade vuxit ifrån det men jag tycker fortfarande att det är så kul! Få ha en dag som är ens egen, bestämma vilken mat man vill ha, fika tårta, träffa vänner och släkt och familj och bara ha det mysigt!!
Presenterna är alltid roligt men inte det som är grejen längre. När man var liten var det ju det som var kul. Nu är det mer att många hör av sig, att man samlar familjen och att man har en bra dag:)
När jag var liten så hade jag alltid svårt att sova dagen innan för jag var så förväntansfull. Så jag hade alltid 4 olika saker att göra på nattduksbordet, typ serietidning, målarbok, tetrisspel och stickning... HAHA
 
Nu har vi storstädat och fixat här hemma så allt är i toppskick! Så skönt!
Körde en dubbel idag, spinning plus cirkelfys. HELT SLUT efteråt! Men skönt att få köra slut på sig själv. Imorgon blir det ingen träning, bara go' frukost, valfri lunch ute (VAD SKA JAG VÄLJA??), blåbärstårta såklart och slutligen blir det familjemiddag på Hamnpaviljongen (Riverside).
Haha kommer ha gått upp 3 kg efter imorgon... Men det är värt det;)
 
Nej nu kanske man ska gå o sova så att man orkar hela långa dagen imorgon!
Hoppas ni haft en underbar dag fast det är regnigt!
 
Puss
// 26-åringen Linn
 
Hurry up, and wait...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0