Min underbara mamma!

 
 
Hon är helt fantastisk och jag vet att jag tjatar om det men det är hon värd.
Vet ni vad hon gjort när vi kommer hem från Värmland? Hon har städat vår lägenhet och slängt massa skräp som vi inte orkade/hann åka med innan vi åkte. Sedan hade hon dammsugit och packat upp några lådor. Allt för att hjälpa och överraska. Så sött.
Hon har gjort såhär hela mitt liv. Hittat på saker, hjälp till, ställt upp. Tex. så kommer jag ihåg en gång när jag var cirka 13 år och varit ensam i Paris hos min moster och kusiner över ett lov. När jag kommer tillbaka har hon tapetserat om mitt rum som jag ville ha det!
En annan gång när jag och älsklingen varit borta hade hon varit i vår lägenhet och städat samt köpt frukost till oss så omtänksamt.
Sedan det här med att ställa upp. Senast var det när Pär var på sjukhus och jag var så orolig så jag inte visste var jag skulle ta vägen. Vi hade varit på akuten i många timmar och Pär blev inlagd. Jag skulle då åka hem men ville inte vara ensam och dessutom hade vi ju åkt in med ambulans så jag ville inte gå hem då klockan var runt 3 på natten. Vi fick vet att han skulle få ett rum runt klockan två så jag ringde mamma som sa att hon självklart skulle hämta mig. Så hon åkte direkt. Bara det att på akuten tar allt en evighet så jag kom inte därifrån förrän kl 3.30. Så mamma låg och sov i baksätet tills jag var klar och vi kunde åka hem till mig och sova. Hon finns alltid där för mig, hon är min bästa vän och jag är så tacksam för det.
 
Jag älskar dig mamma!
 
//Linn
 
Mama, I love you...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0