Min helg...

Ja den här gången är faktiskt min helg redan slut eftersom jag ska jobba hela dagen imorgon...
I fredags var det spinning och sedan bar det av mot stan för att ta den tredje TBE sprutan (hatar sprutor!!) men det gick bra. Sedan middag hos pappa som var jättetrevligt! Skönt att träffa honom igen...
 
Hem och gick och la oss, helt slut kl 22.00...
 
Idag vaknade jag 10 och gick upp och gjorde amerikanska pannkakor och åkte sedan iväg på träningen med tjejerna.:) Duktiga och glada som vanligt:)
Vi strömmade lite och det gick bra!
 
Sedan kom älsklingen och hämtade mig och vi åkte förbi Gränby. Hade tänkt kolla på lite saker men var inte så taggad när jag kom dit så det blev ett besök på apoteket och sedan iväg till mataffären. Handlade kvällens middag och min 33 cl pepsi max (Tips från dietisten;) och nu har vi ätit och ska kolla på Project Runway.
 
Hoppas ni haft en bra lördag!
Puss
//Linn
 
What now?!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0