Händelserik lördag!

 
Lördagen börjades med vad som skulle vara en sovmorgon... Vaknade 8.15 och kunde inte somna om... Hade dessutom haft ett riktigt sågverk bredvid mig hela natten så var lite trött men som sagt ibland går det bara inte... Och hur irriterad kan man bli egentligen när solen skiner in genom fönstret?
 
Blev en skön och lugn morgon och älsklingen begav sig ut på sitt äventyr med vännerna.. Jag kallade det skogsmullepromenad men de insisterade på att kalla det äventyr med livet som insats...
För mig bar det senare av till träningen med tjejerna. Gick bra och vi fick finbesök av Kaj krokodil... Vi skrattade så vi vek oss dubbla när han körde uppvärmningsstyrka med våra tjejer... Innan han gick tog han några studs på trampetten och körde några lyft med hantlar... HAHA älskar människor som kan bjuda på sig själv, även om man är i en utklädsel:)
 
Efter träningen gjorde jag mig i ordning och kl 19 kom fina vänner över  och vi hade en trevlig kväll som slutade på Flustret med massor av dans!! Träffade jättemycket folk ute det var jättekul!! Det känns i fötterna idag att musiken blev bättre och bättre;)
 
 
Idag blev det en riktigt lazy dag måste jag säga... Tog en lång sovmorgon med älskling och låg kvar i sängen och pratade ända till klockan 12... Soffläge resten av dagen och det är ju så skönt att tillåta sig det! Har kollat lite på EM och sen har det varit diverse program som jag slötittat på...
 
Nu är det snart Mästarnas Mästare med älsklingen!
Jag laddar upp inför jobbveckan, på lördag är det dags för vår stora Våruppvisning så det kommer inte vara en lugn stund på jobbet i veckan om jag har rätt... Nej då vi har förberett väldigt bra faktiskt så vi hoppas att det kommer gå bra:)
 
Hoppas ni haft en fin dag och en bra helg, nu laddar i för veckan tycker jag!
Puss
//Linn
 
Nothing that I wouldn't do...
 
 
 
 
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0