Fredag!!!

Kul att jag skrev världens längsta inlägg som försvann... Då försöker vi igen...
Idag har det varit en bra dag! Började dagen med sovmorgon och ligga kvar i sängen och spela spel, kolla Facebook och bara vara allmänt slö:) behöver det ibland!
Sedan frukost och iväg till spinning. Jg hatar spinning!!! Känns som jag ska dö och som jag är sämst tränad i världen...( iof kanske inte bästa träningen för mig då jag äter blodtrycksmedicin som gör att mitt hjärta bromsas när det vill slå snabbare som det vill vid all konditionsträning men det känns iaf bra efteråt...)
Efter spinningen bar det av hemåt för multitasking:) Disk, tvätt, städ och framförallt kolla EM i artistisk gymnastik! Helt fantastiskt, Ida Gustafsson placerade sig på en historisk tiondeplats i mångkamp i hård konkurrens!! Så kul! Grattis Idi!!

Sedan bar det av på middagsdejten med finaste vännerna Fia och Oscar:)
Fia hade gjort så fin mat och det blev en supertrevlig kväll! Jag och Fia somnade iof i soffan men så blir det när man är working women med IBS... Haha!

Nu ligger jag hör med en enormt uppsvälld mage, ser gravid ut och undrar vad jag har ätit fel idag... Åt kyckling, sallad och broccoli till lunch och Fia hade ju tom IBS-anpassat middagen... Kan det vara Lokan jag drack till lunch? Någon som vet?

Nu blir det dags att sova för att orka med morgondagen:) blir träning med tjejerna, mer städning och sen förfest och utgång med vänner:)

Sov så gott!
Puss
//Linn
So you tried to believe, in a castle made of sand...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0