Fotboll

Helgen har varit minst sagt fartfylld:) Roligt har det varit!! Älskar att dansa och umgås med roliga människor.

Ikväll har jag varit hos Sofie med Tobias och Helena och kollat på fotbollen och spelat kort. Väldigt mysigt! Dessutom vann jag spelet och det skadar ju aldrig...
Men sedan var jag ju tvungen att åka hem för att packa eftersom jag jobbar hela dagen imorgon och tränar sedan tjejerna på kvällen. Sen bär det av hem till Tobias och Helena för att kolla på matchen imorgon! Heja Sverige!!

Idag har jag varit hos min söta mormor och fikat och sedan åkte vi till Gränby för att växla pengar, shoppa lite solkräm och liknande och fixa det sista inför tisdagen!

Ska bli jättehärligt att komma till solen!! Känns nästan overkligt.. Men som vanligt är jag ju livrädd för flygresan och för att något ska hända. Men det får jag komma över.

Nu ska jag återgå till packningen!

Hoppas ni haft en bra helg allihopa!!

//Linn

See my side, and I´ll see yours better...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0