Var tacksam för dina erfarenheter?

Hej alla söta!
Sitter här i soffan och laddar inför morgondagens Våruppvisning! Dagen imorgon kommer bli heelt hysterisk! 2000 i publik, 2000 gymnaster, massor med nya "runt-omkring" aktiviteter och annat skoj! Men så kul det ska bli! Jag kommer jobba från 7.30-19.00 minst... Men det kommer det vara värt!

Har haft ett långt samtal med världens bästa vän ikväll... Fia är så himla klok... Vi har gått igenom så mycket, både tillsammans och på varsitt håll som gör att vi förstår varandra som systrar. Allt jag har gått igenom allt hon har gått igenom, det har gjort oss till de vi är idag. Det är så många av mina vänner som går igenom olika svårigheter där jag bara kan trösta och veta hur det känns eftersom jag gått igenom det för flera år sedan.
Trots att det var väldigt jobbiga år är jag ändå tacksam för dem idag. Det är de som gjort mig stark, de som gjort att jag växte upp tidigt, som lärde mig att ta ansvar. Men samtidigt är det också de som gör att jag än idag inser hur sårad jag är/var inuti, vilka spår det har satt som jag måste lära mig att bli av med och vilka känslor jag måste lära mig att koppla bort eller leva med. En sådan känsla är konstant oro. Oro för att något ska hända, oro för att det värsta kommer hända, bara för att det är mitt liv och personer som står mig nära. Oro för att bli för lycklig...

Jag är evigt tacksam att jag träffat Fia, hon är den bästa vän man kan ha, den bästa stöttepelaren, systern, pepparen, rådgivaren...
Du och jag Fisen! <3
För alltid.




Nu ska jag fortsätta titta på tjejserier, är ensam hemma ikväll så jag tittar på sånt som P inte vill se... Make it or break it dags!!

Vilka är ni som läser? Lämna gärna ett avtryck eller en fråga som kommentar!

//Linn

everywhere I´m looking now, I´m surrounded by your embrace....


Kommentarer
Postat av: Camilla

Klart man läser dina ord! Kram fina Linn!!

2012-04-21 @ 21:38:39
Postat av: fia

:,)

2012-04-21 @ 22:35:45
Postat av: Sanna

Klart jag läser.

Duktiga, fina Linn.

Fortsätt att skriva.

Kram

2012-04-22 @ 05:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0