Fjällen baby!

Har haft en fantastisk långhelg!
Vi åkte till Värmland i torsdags och firade påsk där med Pärs syster, hennes man, och Pärs pappa och mamma.

Firade påsken ordentligt! Både äta ägg, leta ägg och måla ägg hanns med!



I söndags bar det av till Sälen och Hundfjället och en fantastisk stuga med loft, brasa och bastu:)

Vi såg backarna från fönstret!


Utsikten från vårt rum:)

Vi var ju i fjällen förra veckan också och då hade jag för små pjäxor så mina ben svullnade (?) upp efteråt och det höll i sig i en hel vecka! Den här gången hyrde jag pjäxor och köpte nya stavar så nu gick det fort och smidigt ner för backarna utan svullna och blåa ben!
Hur härligt som helst! Tyvärr så snöade det jättemycket idag och det var nästintill omöjligt (för mig och Pär iaf) att ta sig ner för backarna. Vi tog några åk iaf och sedan begav vi oss tillbaka till stugan för att packa. Sedan åkte vi hemåt vid kl. 14.00 och var inte hemma förrän kl. 19.00!! Lååååång tid i bilen!!

Nu är vi iallafall hemma och jag ser fram emot jobb imorgon och dessutom heela helgen! På fredag ska jag dessutom få hälsa på mina underbara elever som jag hade förra året! Längtar!
Sedan ska jag dessutom få hälsa på älskade och saknade Johanna, Lucas och Stella <3

Nu tar vi igen de Big brother avsnitt som vi missat (ja jag vet, vi är fast...suck...)

Hoppas ni alla har haft en jättebra påsk och fått vara med era nära och kära!
Jag har varit med några som står mig väääldigt nära och ser fram emot att få umgås med resten av mina hjärtan...

puss o kram på er!

Your amazing...

//Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0