Tredje januari 2011

Vilken rivstart på dagen! Vaknade 10.02 av ett samtal att tjejerna som skulle hämta mig var tre minuter bort. Så jag hoppade upp, tog på mig kläder, sminkade mig och var sedan klar på cirka 8 minuter... Bra gjort tycker jag själv. Sedan var jag med Helena Julia och Sofie ett tag på stan och träffade sedan Pär på stan för att lämna tillbaka lite julklappar. Jag och Sofie åt lunch på Panini, jättegod sallad. Tog massa otippat som oliver, parmaskinka och mozzarellaost:) Smaskens!!
Sedan åkte vi en snabbis till gränby för lite mer julklappstillbakalämning och även lite presentshopping till Sofies mormor.
Sedan bar det av till Fyrishov kl 14.00 för att förbereda mötet kl. 15.00. Sen höll mötet på till 19.00 innan jag sprang till min träning och tränade till 22.00. Känner verkligen att dagen började som den gjorde, man blir liksom lite förvirrad hela dagen när man försovit sig tycker jag. Träningen gick iaf bra! Vi har fått en ny trampolin som är heelt underbar!!
Längtar tills Emma får sin bebis!! Hon är så himla fin gravid, jag hoppas att jag också är en fin gravid sen när det är dags:) Men det dröjer lite till;)

Nu är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter och jag vet knappt vad jag skriver så det kanske är bättre att jag slutar så det inte blir något tok... Som Lucas skulle säga "Toookas!!"

ska bli så skönt att umgås mycket med vänner den här terminen. Även om man är nervös för att pengarna inte räcker till om man nu ska jobba mindre så är det helt underbart att kunna, och framförallt orka träffa vänner!!! Imorgon är det mitt älskade Da Crew som samlas! Var så länge sen och jag har verkligen saknat dem!!
På kvällen blir det middag hos det numera förlovade paret Oscar och Fia. Sådana underbara nyheter!!

god natt på er nu mina änglar!

puss
//Linn

Forever

(puss ploy)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0