Sjätte januari 2011

Idag var det en riktig mysdag!! Först mös jag och älskling framför tvn hela dagen. Ansiktsmasker och fotbad blev det:) Dessutom Harry Potter. Jag orkade se en hel halv film! Jättebra för att vara mig...

Sedan på kvällen kom det ett helt gäng vänner förbi och vi spelade massor med spel! Tre stycken närmare bestämt. Hjärnsläpp, Brainstorm och Med andra ord. Så himla roliga spel alla tre även om hjärnsläpp var lite väl avancerat...
Vi vann tyvärr inte (Jag och fia var lag) Men vi fick änd en belöning när Tobias gick med på att åka "förbi" mcdonalds med oss i baksätet för lite kvällsmål:)

Nu ska vi gå och lägga oss och det har som sagt varit en mycket skön och avslappnande dag... till slut...

Imorgon står det lunch för mammsen samt hälsa paret Micke och Frida från Värmland välkomna på schemat! Ska bli superkul!!

puss på er och sov gott!!

//Linn

you´re amazing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0