Förkyyld

Jag som tänkte att nu när jag inte skulle jobba och träffa 60 barn om dagen, skulle jag kunna vara frisk lite längre men neheeej då... så lätt skulle vi inte ha det. Jag är jätteförkyld och det sätter sig som vanligt på andningen och rösten... Men idag har också nysningarna kommit igång så snart så är det nog fullbordat, förkylningsritualen... Men men man får väl se det från den ljusa sidan, om det bryter ut ordentligt kasnke man blir friskare fort... Eller..
Har ni förkylnings-botnings-tips får ni gärna höra av er...

Idag har jag tagit det lugnt på förmiddagen och begav oss sen till ikea för lite presentshopping. Min mormor och min mamma fyller år dagarna efter varandra, idag och imorgon så det är lite att fixa... Sedan åkte vi vidare till min söta mormor för lite födelsedagsfikande!

Jag hann hem en sväng innan jag fortsatte till träningen.. Bara titta idag (förutom liiite trampolinhoppande, man kan ju inte låta bli men vilade typ 5 minuter efter varje hopp) annars var jag typ tidtagare åt sofie när hon gjorde styrka. Haha...

nu sitter vi och kollar på top model säsong 13. "korta modeller". Vill också vara modell... fast mest för att få sminka mig och få ha massa fina kläder... haha

Nu blir det till att mysa lite mer med älskling framför tvn.
puss på er!
//Linn
forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0