Inte mig själv idag.

Idag är ingen rolig dag. Vet inte varför.
Jag bara känner mig inte riktigt glad... Blir irriterad på småsaker och är trött på alla som beter sig som de gör. Det är inte svåra saker här i livet som gör att man faktiskt är en bra människa... Men vissa har STORA problem med det lilla...
Idag hade jag ingen lust att träna tjejerna heller vilket hör till ovanligheterna. Även fast jag är trött på min egen träning brukar jag alltid vilja träna tjejerna. De är så duktiga och tillför sån energi och lycka. Mina tjejer är bäst så är det bara... hejjar och kämpar... <3

Kan bero på att jag packar och håller på i min lägenhet och att jag vet att jag kommer leva i ett flyttlåds-kaos i några veckor...
Men det ska bli hur mysigt som helst iaf att få bo med min älskade och jag vet att det kommer bli bra när allt lagt sig...

Samtidigt som jag flyttar har jag sjukt mycket på jobbet, träna till tävlingen om två veckor och orka med allt annat...

Nej usch nu klagar jag ja vet... sorry...
Ni får mer positiva toner imorgon jag lovar!

Här får ni se blommorna som min underbara pojkvän kom med i måndags:)

Han kommer hem från England på tisdag... LÄNGTAR!!

puss på er!
//Linn
not myself tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0