RASTLÖS!!

Jag klarar inte av att sitta still. Så är det bara... Jag sover gärna länge men sen måste jag röra på mig hela dagen och helst avsluta med en träning. Nu har jag legat i sängen sedan i måndags förutom när jag var på tjejernas kulkväll men då behövde jag inte röra mig alls mycket så det räknas inte.
Blir gaaaalen!! Vill träna, har två tävlingar den här terminen som jag verkligen vill lyckas på... Blir så stressad!!
men antar att det bästa jag kan göra är att ta det lugnt och "vila mig i form" om det nu finns något som heter så...

Ska iaf snart ta mig ut till Gottsunda för att träna tjejerna eftersom det bara är en träning till efter ikväll före deras tävling. Är inte så jobbigt att åka bil dit, sen stå där och säga vad de ska göra och sedan åka bil hem. Lite skillnad från jobbet där man faktiskt måste springa efter vissa barn, vara ute halva dagarna osv osv. Tror det var därför jag aldrig blev frisk, jag stod ute och frös i mina blöta skor och det var nog inte så bra... Nu har jag iaf börjat om på min astma-kur och tänker bli bättre med andningen snarast! Kanske kan jag träna på söndag om jag har tur, annars får det bli nästa vecka:'(

GAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen...

ajja man får väl se det från den ljusa sidan, har jag tur kommer pär hem imorn om han kommer med flyget:)

ni får nog stå ut med några otåliga inlägg framöver om jag inte blir bättre... puss på er
//Linn

when the sky is darkest, you can see the stars

Kommentarer
Postat av: Antonemmy

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-07-07 @ 13:17:50
URL: http://antonemmy.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0