Jag är så trött...

Jag hoppas att jag inte är på väg till det där hemska trötthetsträsket som jag var i i början av året.. orkar inte det en gång till... Men en väldigt smart person förklarade för mig idag att det tar typ tre gånger så lång tid att bli frisk från en sjukdom som man var sjuk... alltså är det typ 4 veckor kvar innan jag ens kan tänka att jag ska var ai någon sorts form... men ändå... jag vill vara helt på g nu och orka och inte känna mig som en fet kossa utan muskler...

Och imorgon ska jag dit... orkar inte det heller men kanske blir bättre efter...

Och sen ska jag jobba.

Men sen ska vi på bio!! Det blir kul, vi ska se Alice i underlandet i 3D, har aldrig sett en film i 3D förut så det blir intressant. Blir jag mamma Emil och Pär som går:)

Hoppas ni sover gott för det ska jag göra...

Och jaa jag åt middag när jag kom hem, pytt i panna och ägg:) och sen åt jag lite chips också som var kvar från förfesten i helgen. Lisa va ju skitdålig och åt ingenting...

puss på er!

allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0