Hostattacker och slem

Så ser mina dagar ut just nu... Fy fan vad obehagligt det är när man får såna där hostattacker så man liksom kiknar och får svettningar och panikkänslor...

Snälla låt detta gå över nu!!!
Ska till hallen en snabbis och hämta några papper som jag måste fylla i för en tävling som mina tjejer ska tävla snart. Hade tänkt stanna ett litet tag men nu känner jag att jag inte orkar det. Hoppas på att hitta en vikarie till imorgon också så kanske jag kan träna dem på måndag eller om inte det så får jag vänta tills efter påsk... Det blir långt...

När jag kan träna själv känns just nu väldigt avlägset. Helt sjukt hur konstigt det känns att vara borta från träningen, bara en vecka så känns det som man inte sett de underbara på flera månader... saknar er laget!!! och mina tjejer!! Snart är jag nog i form igen:)

Nu kommer snart Pär och hämtar mig för efter mina sista hostattacker bara av att sitta var jag så förståndig att jag bad honom hämta mig... För det hade nog inte funkat att cykla direkt...

Imorgon är det första årsmötet med Upplands gymnastikförbund. Ska bli jättespännande! Hoppas jag inte får några hostattacker där... :s

puss på er!
//Linn

release me, release my body

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0