Astman och jag, vi är goda vänner fastän mycket olika...

Nej usch vad trött jag är på detta nu!!! Vaknade kl 4 inatt och insåg att jobb med utflykt och springande efter barn inte direkt skulle fungera... hade ont i halsen på båda sidorna på nåt konstigt sätt som nog bara såna med astma kan förstå. Det känns liksom som att astman river i halsen för att få mer plats för luft...
Kan fortfarande inte andas så bra men halsen känns mycket bättre. Sömn fixar en hel del faktiskt...

idag skulle jag alltså jobba men blev inget med det... Och sedan är det träning med tjejerna ikvl, sista innan tävling som jag hoppas kunna vara med på... Vill ju kunna peppa dem det sista eftersom jag inte kommer kunna vara med dem jättemycket på söndag då jag själv tävlar samtidigt...

nu ska jag gå o äta rostat bröd med passionfrukts marmelad... mums...

puss på er!

//Linn

försökt att vara allt på samma gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0