Mitt huvud exploderar snart!

Herregud vad med saker man kan förvara inom sitt skallben... inte konstigt att man får huvudvärk ibland...
Flytt och flytt... en jobbig och en spännande...

Nej det blev för mycket för mitt huvud idag kände jag. Blev jättekonstig när Pär var här o ja blir liksom så ibland, helt tyst o tom för ja har så mycket att tänka på. Så för mig låter det ju som fan för att j atänker i mitt huvud men inte utåt så då verkar det ju lite konstigt såklart...
Men allt ordnar sig nog.

Nu har jag iaf kommit igång o lagt i tvätt i tvättmaskinerna så jag kan få lite rena strumpor. Sedan ska jag städa här hemma och fixa o dona lite.
I helgen blir det mycket... imorgon ska jag jobba heldag sedan träning o sen stanna kvar ett tag o titta lite på en annan grupp när de tränar, mina underbara vänner och lagkamrater Emma Ingrid Ulle och Helenas gymnaster ska tävla på söndag. Jag hade så gärna velat vara där och hjälpa till och titta på men måste gå kurs i helgen. Tumbling 2... spännande, livrädd är ordet snarare. Kul att stå där alldeles själv och bara se en gymnast komma i full fart och jag ska försöka passa denna person på något som den redan kan. Bättre att hon får göra det själv liksom... haha
usch. Håll tummarna för mig!
Alltså kurs heela lördagen
Sedan på lördagskvällen ska ja va barnvakt:) Jättemysigt ska det bli!
Söndag kurs hela dagen sedan direkt till träning och SEN får jag komma hem till min pojkvän o fira någon timme på allahjärtansdags-dagen iaf... undrar om man ska köpa nåt till honom, han tycker egentligen att dagen är fjantig så haha...

Återkommer lite senare!
puss
//Linn
breathe slow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0