Helt slut

Hur kan man bli så trött av att göra nästan ingenting?

Hade iaf en underbar dag idag med min syster:) love u sis. Ikea och Gränby och jag köpte mest inflyttningspresenter till mamma, det va skitkul. Sen när jag åkte hem till henne med dem ikväll så gömde jag alla 10 saker på olika ställen i lägenheten:) så hon fick leta!det var kul!

Nu sitter jag här med astma och nyser som en tok... ska det hålla på såhär liksom??! Imorgon är det jag som köper apelsiner och kiwis och diverse andra mitavin bomber så jag kan få lite försvar mot skiten...

Fick en liten vitaminboost av att Pär ringde från Kina igen idag:) Han berättade vad de gjort och guuud vad jag önskade att jag kunde vara med dem!! Och så sa han att han längtade tills vi dlyttar ihop. Så underbart det kommer bli.

<3

Hoppas på att kunna jobba imorgon men finns inga garantier. Hoppas också på att orka gå till tjejernas kulkväll som vi ska ha för dem. Mycket planering där! Sedan hoppas jag ju såklart på att kunna träna själv men det kommer inte hända.

Vi ses imorgon mina kära läsare. Har ni några frågor till mig??
Lite tyst från er sida på sistone...
Tack Sara förresten, jag tror det blir jättebra:)

//Linn

I´m with you...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0