På väg till Christina!

Ska på party party ikväll hos sötaste Christina!! Jag och pär blir nog lite sena då vi ska vara där om tio minuter och han står i duschen nu... Men jag är tro det eller inte faktiskt KLAR!! Eller nästan iaf... Var bara inne här och såg att några tappra läsare kollar in varje dag och då fick jag lite dåligt samvete. Antar att det är Emma som kollar in tio gånger om dagen men tack ändå vännen det värmer:)

Jag har gjort i ordning mig på nästan rekordtid så jag är lite stolt faktiskt. Och jag bestämde mig på under minuten vad jag skulle ha på mig. (Kankse för att jag har gått hela dagen och funderat men ändå) Synd bara att jag är så mätt att jag ser ut som jag gömmr en boll under klänningen... ihihi

Idag har jag varit på träningen med tjejerna. De är verkligen grymma! De kämpar superbra! Är så roligt att träna dem!

Nej nu måste jag välja örhängen men jag skriver imorgon hur kvällen blev.

Här är sminket jag köpte på min födelsedag som jag nu alltid använder!


Ögonbrynsfärg, solpuder, läppglas, concealer, rouge, silverglitterskugga, flytande eyeliner och pensel till den. Skitbra saker på FACE!!


Så här såg jag ut:)


Och såhär ser jag ut ikväll.


puss på er!
//Linn

freedom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0