träning, läkaren, plugg, lunch, plugg, seminarium, middag, träning

så ser min dag ut idag:) Och den kommer nog börja med att jag måste skrapa rutorna tror jag minsann:s...
Har Pärs bil nu när jag ska flänga runt så mkt så det är skönt!
Hoppas på bra samtal med läkaren idag, att han säger att det finns en mirakel-blodtrycksmedicin som funkar för just mig som har kommit nu...
Men så kommer det inte vara, kommer vara ett samtal ifall jag står ut med biverkningarna från den som ger minst... och det gör jag ju måste jag säga...
Det blir nog bra...
Gick inte att träffa Anna och bebisen idag... Får bli en annan dag. De var så trötta och herregud det förstår man ju!! Längtar tills när jag får se sötnosen!

Nu ska jag borsta tänderna och sedan blire ut o skrapa rutan... brrr!! - ska man ta på sig vinterjackan redan eller?!

puss på er
Ha en bra dag!

what a beautiful morning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0