rapport direkt från Värmland

pappa är hemma igen. Han åkte hem från akuten igår morse tror jag så jag kände att jag kunde åka till Värmland ändå. Tror det är bra för mig att komma bort lite så jag inte anstränger mig med massa träningar i helgen som jag skulle ha gjort. Vill ju så gärna men jag kommer aldrig bli bättre om jag inte vilar. Men jag hatar det ordet. Vila... vaffödådå??
Tänker hela tiden på att jag vill träna tjejerna ikvl men imorn men jag hade nog ändå inte orkat... har knappt någon röst och är förkyld och har astma.hosta hela tin... Nu jäklar ska jag bli frisk istället!

nu har jag precis haft ett seminarium på internet. Det sista... Så nu ska jag "bara" skriva två hemtentor och göra en livsberättelse och skicka in på höstlovet senast. Sedan ska jag be om intyg för mina två kurser och esdan har jag bara jobbet att koncentrera mig på. Helt underbart! Är ju där jag vill lägga all energi men känner inte att jag bara kan skita i kursen nu när jag ändå läst typ halva och verkligen lagt ner mycket jobb på detta.

Idag var vi iaf inne i Karlstad en snabbis och jag shoppade såklart! Jag köpte lite mer pappersark till scrapbookingen:) ni får nog se dem snart. Sedan köpte jag en stor mysig persikofärgad tröja och en halsduk som ja köpte lika till mig o mamma...:) gillar o köpa presenter till henne nu för tin!! Hon har gått ner 17 kg!!! 27 kg det är för fan en femåring typ... eller? inte riktigt koll där men stol är jag. Hon är så jävla duktig min mamma... min idol...<3

Nej nu ska jag gå och vara med pär och hans mamma fast först ska jag ta en dusch för det är jättekallt (skönt) här nere i deras källare.


puss på er!!

breath slow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0