Mått konstigt hela natten

jag har mått skitkonstigt hela natten. Typ på gränsen till migränanfall, ont i huvudet men det bröt liksom inte ut. Sedan mådde jag illa också... konstigt...
Men idag mår jag  bättre:) Ska strax åka och jobba, till 16.30 sedan direkt till tjejernas träning. Det ska bli kul de är så duktiga som sagt:) Efter det ska jag ta mig till mammas jobb och hämta bilen för att kunna hämta pär o ploy inatt.
De är nog redan på väg, tar ju ganska många timmar från bornholm. Bara färjan till Sverige tog tre timmar...

Det är så himlans svårt när man börjar som jag gör nu, halv tolv för då ska jag liksom äta mat innan helst så att jag orkar. Inte så jättesugen på lunch nu, tjugo över tio. Får försöka äta en stor frukost istället, något som inte är min starka sida om man säger så...
Men hörrni nu tycker jag ni är lite dåliga på att kommentera, vill ju veta vilka ni är som läser ju! Har ju mellan 20 och 30 läsare varje dag nu så jag ska verkligen försöka fortsätta uppdatera så bra som jag gjort på senaste tiden. Ska be ploy hjälpa mig göra om sidan också så den blir lite snyggare!!:)

puss på er och idag är det FREDAG!!

its a beautiful day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0