Måndagen idag

Idag har jag pluggat...surprise va?? fast jag har också hunnit umgås lite med älskling och vi åt sushi på East!! (hade lite dåligt samvete att det var utan dig Lisa men sen kom jag på att det ger mig en anledning att äta där igen och då försvann det dåliga samvetet!!)
Sedan ville jag kolla i affärer men det ville inte han så vi traskade hemåt igen. Bra var väl de tså jag kom igång med plugget igen... Har svarat på en av de två sista frågorna nu så det är ju skönt... Bara en kvar alltså... en stor en... men men sedan kommer ju det bli kompletteringar men det är sånt man får ta när det kommer...

Iallafall... i lördags hittade jag iaf en klänning på mq som jag verkligen tyckte om som jag sedan hade på Johannas inredningsparty!:) blev en liten "grattis till jobbet" present till mig själv tänkte jag... Sedna på kvällen hos Johanna blev det tyvärr lite fler presenter till mig själv men vad kan man göra...
Själva pratyt var jättemysigt! Johanna är ju helt sjukt duktig på allt sånt där... hade gjort massvis med goda tapas eller vad man ska säga och allt var super gott! Hennes hus är ju rena drömmen och som hämtat ur en inredningskatalog så man kunde ju inte bli mer inspirerad än att vara hemma hos henne:)
Såhär såg klänningen ut iaf:)



Nej nu ska jag äta och sen plugga lite till innan det är dags för träning.
Puss på er!

//Linn

everywhere i go, everywhere i´ve been and everywhere i´m going to, i only go with you <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej si´s!

Du är så himla fin på kortet. Supersöt, ville bara säga de:) Puss

2009-10-26 @ 22:29:23
URL: http://sofeija.blogg.se/
Postat av: Lisa

NAAJS KLÄNNING! och JA, jag dog när jag läste ordet.. sushi. varför är det så gott?



DAGENS HISS: din dubbelskruv!!! och helskruvbak och flickis sträck!!!

DAGENS DISS: att jag inte fick sushi!! mahaha

2009-10-26 @ 23:45:54
URL: http://ramlarihop.devote.se
Postat av: jessica

Tjo! Tack för sms:et i morse =). Å sjukt bra jobbat på träningen igår. Den kan du gotta dig på länge hihi =P. Ses imorgon puss!

2009-10-27 @ 16:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0