förklaringen...

hihi... nu e ni allt nyfika va?? Hade besöksrekord idag på ett bra tag, om inte sen jag startade bloggen, så det blir jag glad för...

Jag har alltså fått ett vikariat i en trea på 50%, ända till efter jul:) Alltså jag blev så himlans glad!! Rektorn ringde och talade om att jag hade blivit rekommenderad av min gamla lärare och handledare... Så jag sa JAAAA TAAACK!!! och vi bestämde att jag skulle åka till skolan dagen därpå (idag) och hälsa på den läraren som jag ska dela klassen med samt träffa den läraren som jag skulle ta över efter. Den läraren var inte där men jag träffade henne som jag delar klassen med. Jättetrevlig och bra på alla sätt!!Jag får göra precis hur jag vill, lägga upp planering osv men jag får jättegärna fråga och be om råd. Så himla skönt, precis som man vill ha det när man är nyexad... är såå lycklig!!
Ni skulle ha sett mig när hon ringde, rektorn alltså, efteråt så bara sortjöt jag och sprang fram och tillbaka här hemma (ni som inte vet så bor jag på 21 kvadrat så jamenar det ser inte normalt ut) och bara grät av lycka. Mamma trodde det hade hänt nåt hemsk när jag ringde henne...

iaf det kändes bra idag nu måste jag bara börja fundera på hur jag ska lägga upp mina ämnen osv osv. Vi har några ämnen var och delar på några eftersom vi har vissa dagar i veckan var.
jag ska bland annat planera forntiden:) några idéer??
jag börjar redan på måndag  men ska vicka på skolan imorn och på fredag för en annan lärare.

Nej nu måste jag äta, har inte blivit så mkt av det idag för jag har varit så uppjagad, nervös och sen glad!! ochnu har jag precis kommit hem från träningarna. På min egen träning gick det faktiskt bra, jag ställde äntligen mina varv som jag ska tävla på så det är bara att hoppas att det känns lika bra på söndag!

puss på er där ute!!
Kommentera gärna mina änglar!

//Linn

a b c du e mina tankar.. ;)


Jag på träningen idag:)


Kommentarer
Postat av: Emil

Grattis linn, bästa syster! :D

2009-10-07 @ 21:29:59
Postat av: Anonym

haha synd att bilden inte är tagen från andra hållet, då hade vi även fått ett bidbevis på var du har händerna i skruven! grattis till jobbet linnsan, det är du värd! på söndag köttar vi! puss

2009-10-07 @ 22:35:23
Postat av: Eva

Härligt!! Grattis!

STOOR KRAAM!

:)

2009-10-08 @ 13:23:59
URL: http://evasten.blogg.se/
Postat av: Sara.K

Grattis grattis till jobbet =) Riktigt skojigt för dig!!!



Skönt också att en träning kändes bra! Jag är övertygad om att du kommer sätta allt när tävlingen/tävlingarna kommer!



Kramis

2009-10-08 @ 17:43:36
URL: http://flugis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0