Bättre träning igår:):)

Tack Ulle för din söööta kommentar:) Hade skitkul med dig på träningen igår!! Våra 5 (15) dubblar var väl ändå klockrena på sitt egna lilla vis?? Jag körde bakåt igen, bestämde mig för att inte vara rädd mer. Sara skulle passa och råkade sätta in handen helt fel så då flög jag på nacken en gång mitt i träningen men trots det vågade jag faktiskt köra igen direkt efter! Dessutom Helena så vågade jag köra på "den nya" satsen... Så jag landade ibland på tumblingen.
Hoppas äppelmoset smakade! Kul att någon ville ha det... Skulle ju vara gullig och ta med till mina söta gymnastiktjejer i laget men det visade sig att ingen tyckte om... Kul...KUL!!! att jag och pärs mamma stod och gjorde 18 liter äppelmos... haha tuur att jag inte tog hem allt...
Ulle och min tränare sara fick iaf det som jag hade med mig... Vill du ha så får du skriva en kommentar, jag har lite i frysen om man säger så...- Emma M det finns till dig!!

Nu sitter jag på internetseminarium och tekniken fungerar sådär... Strax ska jag redovisa mitt kapitel som jag har läst. Blir lite nervöst faktiskt... men skönt när det är över.
Efter detta seminarium har jag två hemtentor att skriva och en livsberättelse att skriva och skicka in och sedan ska jag inte plugga mer på denna kurs. Har då läst halva och ska ta ut detta i intyg. För jag vill koncentrera mig helt på mitt vikariat till jul och vara så duktig som jag bara kan så att jag kanske kan få chans till något mer efter detta. Är dessutom så trött på att plugga så det kommer bli helt UNDERBART att inte ha något som liksom hänger över en när man kommer hem, ni vet vad jag snackar om. Man känner sig skyldig när man kollar på tv, när man sitter vid datorn osv.

Imorgon ska jag försöka skriva en av dessa tentor... vet inte om jag kommer hinna med men man kan ju alltid försöka. Det värsta är att jag är så jävla otaggad men jag har bestämt mig för att jag bara ska skriva så gott som jag kan...
Sedan på kvällen ska jag träna mina gullungar:)
Efter detta ska jag nog till Ploy om jag orkar... annars måste jag hem o sova men jamenar jag lutar ju mer åt party med ploy...

Fy fan vad jag längtar tills Pär kommer med ipren till mig... En tjejs bästa vän vissa tider i månaden...
Choklad också...

Nej nu är snart seminariumet klart, och då ska jag städa upp lite och sedan kommer Pär<3 hoppas vi ska spela canasta!!!!:):)

Förresten!!! Jag behöve rintervjua en person som inte är ifrån Sverige, som har flyttat hit senare, om hur flytten upplevdes osv. Någon som vill ställa upp?

Ha en mysig torsdagskväll!
//Linn

just because i loose it, doesn´t mean i´m lost...

Kommentarer
Postat av: Emma M

YES! trodde att jag hade missat min chans där! Hur kan folk inte gilla äppelmos?! DÖR, det är ju det godaste någonsin!

Kommer inte på träningen på söndag, men på måndag ses vi väl? puss och kram

2009-10-23 @ 15:59:25
Postat av: jessica

Om jag hade tyckt om äppelmos hade jag gärna tagit men vilken tur att det fanns andra som ville ha =). Lycka till med tentan så ses vi på söndag kram!

2009-10-23 @ 20:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0