Dessa j*la skador

Fy f*an va tråkigt det är att vara skadad!!! Nu när min fot äntligen är lagom bra (kör tejpad) så är det nåt i handleden som inte alls känns bra. Nåt känns som att det är i kläm... Skit irriterande. Det går att köra med handledsskydd (tack Sofie o Emma) men det gör jätteont efter. Kan liksom inte ens ta i sängen om jag ska ställa mig upp på morgonen t.ex... USCH
Jag som är så taggad o slå mig in på flera varv till helgens tävling i Ängelholm.
Försöka slå sig in men det är svårt... Även fast man får höra att det inte är klart så vet man att vissa saker är klara. Vissa får alltid köra på tävling så är det bara, även om de vägrar på förträning o så. Men men det är bara att träna hårdare så får kanske man slår sig in på fler varv snart:)
I mix-klassen är det ju bara tre tjejer som kör på varje varv och vi är typ 15 så det är hård konkurrens. Jag kör iaf fristående och ett matta-varv som jag vet nu. Sen är jag reserv på två hoppvarv och två matta-varv så jag borde kanske vara nöjd ändå...

Ajja nog med gympa snack!

Imorn måste jag ta tag i mig själv! haha lägenheten ser ut som ett bombnedslag och jag måste verkligen plugga! Examensarbetet ni vet...

Nej nu ska jag nog duscha o känna efter om jag ska äta nåt innan jag somnar. Hoppas ni mår bra allihopa!

puss
//Linn

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag förstår verkligen hur du känner!!

2009-05-05 @ 11:31:24
Postat av: Rebecca

Du är bra Linn, du kommer få köra på tävlingen de lovar jag! Kämpa på! :D

2009-05-05 @ 20:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0