När man tycker om nån...

...blir man så sårbar. Det är en läskig känsla som man får ibland o idag har den följt med mig hela dagen. hoppas den försvinner när pojkvännen ringer...:D

I helgen fick jag ju minsann höra att jag har en massa trogna läsare som smiter undan från kommentarerna... mhmmm tjejer om jag ska skriva får ni allt kommentera;);)

I fredags gick jag, Pär, Ploy o Johanna på kräftskiva hos Mackan. Det var jättekuul! Och gott med kräftor igen! Var min andra gång den här säsongen... Vi körde massa roliga snapsvisor och framförallt kortspelet med MINA regler, eftersom Mackan inte alls kan sätta upp regler, eller hur johanna!! haha

På lördagen var det först träning med tjejerna - de ska tävla snart och sen vare jobb i stan. Efter det var det bara till att tagga till igen:D Förfest hos Jessica o sen utgång på Platina. Förfesten var underbar! :) såå himlans mysigt att hänga me gänget o vi pratade om ALLT! mysmys. På Platina skakade vi de lurviga ända tills det stängde:) SEn blev det Gyros för mig o Ploysan som vi sen åt hemma i min säng kollandes på OS så klart... haha

Igår gick jag först i skolan, sen var det träningar som vanligt. Min egen träning gick inte alls bra... börjar nog bli strssad av att det är tävling snart. Måste försöka tänka bort det och fokusera på övningarna istället. Hoppas det går bättre imorn!


Nej nu ska jag gå o städa o fixa massa saker o försöka få bort lite...


Just det! I helgen ska jag o mamma nog ut o parta lite, dricka lite vin eller några drinkar... haha hon e cool min mamma... o den bästa<3

puss på er mina änglar där ute<3


feels like im going insane...


Kommentarer
Postat av: Helena

Hejsan,

nu har jag läst och kommenterat :P men du behöver inte stressa inför tävligen, du kan ju varven. och de går bara sämre om du stressar, så försökt att ta de cool och tänk på hur duktig du är, annars skulle vi inte sätta in dig i varven. puss på dig gumman.

2008-09-23 @ 21:46:22
Postat av: Marika

Hej gumman! Jag har oxå läst! :P Vart är tävlingen nånstans då? Är den i närheten? Skulle va så kul o komma och heja på er nån gång. =) Puss

2008-09-24 @ 12:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0