Måndag igen

Idag ska det bli PM-skrivande gjort hoppas jag. Vi ska lämna in på torsdag senast men helst på onsdag. Som OM jag bryr mig om vad min lärare säger nu efter vad hon gjorde i fredags... usch vad lätt det är att tappa respekten för någon bara sådär på två sekunder. Predikar om hur man ska bemöta barn och elever och så gör hon preciiis tvärt om mot mig.
Inte okej.

Sitter här o försöker äta frukost. Det är så jävla svårt! Jag kan inte äta när jag precis gått upp utan jag väntar hellre till lunchen... Inte så bra så nu blir det iaf lite kräm o mjölk. Det går alltid ner:)
Alicia Keys på MTV, hon e bra faktiskt!

Min helg då...
I fredags hade jag ju lektioner och sen åt jag o Fia på Java och sen gick vi ner en tripp på stan:) köpte lite saker som kanske ska lämnas tillbaka tyvärr. Får se om det kommer upp bilder på det här sen...
Sen var det träning o sen gick jag på bio me Pär. Vi såg step brothers. Den var riktigt rolig!
Sen gick vi hem o soooov för ja va så trött!!
Dagen efter hade jag tävling i stockholm med mina ag-tjejer. Det gick riktigt bra o de körde fint. En tjej fick silver i sin klass:)

Hem o sen till festandet direkt. Ploysan o Jessica kom till mig o vi hade en riktigt trevlig förfest! (jag hade äntligen på mig den lila klänningen som ja köpte i gbg)
Sen gick vi till Platina o där börja kaoset...
Det var skitlånga köer överallt och när vi ääntligen tagit oss in o lämnat in sakerna i garderoben och ställt oss i baren så ringer Fia o frågar om jag kan gå o kolla till Oscar som hade gjort sig illa... Jag ringde honom o bad honom ta en taxi hem och det hade tydligen gått bra. Sedan försvinner Jessica helt plötsligt och vi hör inget mer från henne...
Sen fick jag ta hand lite om Ploy, lite peptalk...
Lite hyperkväll om man säger så...
Men men ibland ere så...

Igår hade vi träningar och på den sista träningen, mixfriståendet skulle jag fan ha haft med mig kameran. Jag o Sofie skulle komma på en ny "andning" i friståendet och vi klängde och låg på varandra och benen var helt vridna o vi skratta så vi höll på o tuppa av... haha. Vi kom väl på en lite halvbra där tillslut. Får visa gänget ikväll på träningen så får vi se vad de tycker.

Ikväll är det träning!:) Hoppas jag kan träna massor... värsta taggad nu, det är nog lite bra att vara skadad så man får längta lite...
Hoppas på o få träffa Pär också men vi får se. Båda har skolsaker som måste göras...

I can feel it...

Kommentarer
Postat av: jessica

Förlåååt att jag bara försvann. Är lite irriterad över mig själv där faktiskt. Å synd att du inte fick den taggade träningen som du längtade efter... Vi får tagga till imorrn istället. Puss puss!

2008-10-28 @ 20:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0