Vet inte vad man ska säga...

Vad säger man när någon förlorat någon och ingenting man säger kan ändå inte hjälpa?
Allt blir helt meningslöst och ingenting känns.
Vännen jag finns här för dig dag som natt. bara o ringa...

Idag har jag haft skola. Jag och fia var lite nervösa för att vi skulle få värsta förhöret men det slapp vi!:) Vår lärare är jättesnäll men han pratar så tyst så det är lite jobbigt. Man hör typ inte va han säger...haha

Sedan var det dags för träning med tjejerna. Hoppade in som hjälp eftersom det är tävling för dem på söndag och ja måste ju kunna deras serier också:p

Jag laddar nu för hela helgen av tävlande. Fast det är inte jag som ska tävla utan mina tjejer. På lördag är det ju mina tre lag som ska tävla i busam i tre olika klasser o på söndag är det mina ag-tjejer. De har fått så fiiina nya dräkter!
Ska försöka ta massa kort som jag kan ladda upp här eller på facebook..!:)

Nej nu ska jag gå o planera lite mer gymnastik...
puss på er mina änglar.

p.s. nu måste ni bli bättre på att kommentera!!! d.s.

but then i feel your love surrounding me
and it takes away the pain inside of me
i believe...

Kommentarer
Postat av: NZlandare som snart blir thailandare =P

Jag e val ganska duktig pa att kommentera tycker jag =P. hih Men ville bara skriva Lycka till i helgen!! Hoppas det gar bra for alla dina lag och ag-flickorna! men det tror jag att det kommer ga. For det brukar ju ga super for alla dina lag -P. Puss saknar dig min alskling!

2008-03-08 @ 03:58:17
Postat av: Anna

Här kommer en till som väl är ganska bra på att kommentera?!
Lycka till med allt och gå å sov nu så trött som du är!!
puss

2008-03-08 @ 20:37:58
Postat av: Anna

Coolt att du är med i tidningen!! Du är bäst!

2008-03-09 @ 08:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0