Melodifestivalen hos Johanna

Så himla mysig kväll! Bra avslutning på min annars väldigt jobbiga dag.
Hade träning med tjejerna imorse. Gick bra men det är så hiiimla svårt att läsa tankar... De säger inte vad de tänker, tycker eller nånting så jag och Emma kanske får börja gå en kurs för tankeläsare snart.
Måste ju veta varför ni tycker saker är läskiga/vad som är läskigt /jobbigt så vi kan ändra på det mina söta malmisar...
De har tävling på lördag. En sista träning kvar på fredag. Då kommer det gå bättre hoppas jag för då har vi kanske haft en filmkväll med allihopa. Det blir bra det.
Dessutom var det en tjej som gjorde illa sig och efter sitt sjukhusbesök fick ja veta att hon hade brutit fingret. Stackars vännen. Gips o allt. Hoppas hon kan/vill/får vara med i friståendet iaf så hon får vara med på något...

Alltså har man känt sig som värsta misslyckade tränaren idag... Inte kul.
Kunde inte plugga.
Fick inte tag på Fia heller:(
Sen när hon ringde så va ja hos Johanna o då var det lite bättre. Johannas lillasyster Isabella var där. Så söt tjej alltså! Övertalade henne kanske om att börja hos mig på gymnastik igen. Hon ville gärna men vi får se.

Imorgon blir det bara massa pluggande eftersom jag inte kunde göra det idag. Får nog hoppa över ena halvan av min träning imorn kväll också. Hoppas inte tränarna blir arga eller byter ut mig... Men 7 träningar kvar till vår tävling i Umeå så det borde vara lugnt.

Nej nu måste jag försöka sova. Kanske plugga på någon rolig fråga till min tenta på måndag. BLÄÄÄÄÄÄÄ - så otroliiiigt otaggad på o plugga just nu. Jag vill bara träna o träffa kompisar o familj...inget annat.

puss o kram god natt

another day

Kommentarer
Postat av: NZ

Lycka till pa tavlingen med tjejerna!! Kommer nog ga jattebra! Puss fran Nya Zealand!

2008-03-03 @ 04:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0