Äntligen är tentan gjord!

Nu känns det äntligen som jag kan andas igen... Har bara tänkt på tentan och allt annat har bara fått vara så länge.
Har ju tävling på lördag med tjejerna och denna kan jag nu äntligen börja tänka på och verkligen planera för.

Måste välja mellan mina jackor. Nu funderar jag på att lämna tillbaka båda. För jag har en skinnjacka som jag tycker om jättemkt. Kanske inte behöver en till då? hmmmm tål att tänkas på.

Imorgon ska jag ha filmkväll med mina malmisar. Hoppas att det gör att de börjar prata lite med varandra. Annars får väl jag och Emma snacka som vanligt. Inte har vi några problem med det inte..haha!

Sedan på  onsdag är det sista träningen för gottsundisarna. Det påminner mig, ja måste skicka mail till dem!

Ikväll är det först träning med ag-basen o sen med mig själv. Ska bli riktit kul att träna! Och också att träna tjejerna. De har också tävling i helgen fast på söndagen. Måste fråga Ploy hur vi ska komma dit också! Hoppas någon kör så alla vi ledare kan åka i samma bil! Vore kul!

Har jag berättat att min lillebror, observera lillebror har köpt bil. Herregud vad stor han är! Igår kom han o hämtade mig i Gränby efter träningen*thanks*
Den är helt sjukt cool! Jag vill åka i den hela tiden! Vill också ha bil! Värsta sportbilen e det också förresten:)

Nej nu ska jag nog försöka städa upp lite. Behövs verkligen här hemma. Herregud...haha...
puss o kram

low low low low

Kommentarer
Postat av: Marika

Hejsan! Skönt att de känns bättre gumman! Såg att du skrev fel om agn.. Söndagen skulle de stå :P hihi Puss puss!!

2008-03-03 @ 14:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0