Jag fyller år imorgon!

Hihi det är så kuuul att fylla år! Imorgon fyller jag hela 22 år!! Å imorn ska jag jobba:)hihi o bjuda på kladdkaka som mamma har gjort! h o n  ä r  u n d e r b a r
Sen ska ja träffa Fiiaa!! Hon är då hemma!!! äntligen!! Får se vad vi hittar på men jag måste iaf göra tårtan o så till kvällen... Då kommer min släkt o lite vänner till familjen o sånt o fikar hos mig här i stan... Tårta o gottis!:) Mormors bullar, det är itne helt fel!
Sedan ska jag äta på Alexander med mina ääälskade vänner... De ställer då upp måste jag säga. Stackarna får gå på kalas två dar i rad... hihi. ä l s k a r  d e m

Sedan e det fredag och då är jag heeelt ledig på dagen :):) så då blir det lite systembolags shopping o lite kollande på stan och sen ere dags för stooora festen på kvällen:D maaassa folk kommer o jag är så lycklig för att nästan alla mina vänner faktiskt kunde komma... <3
Vi ska fika o blanda drinkar o leka lekar... oo så kuul! Vi ska vara i mina föräldrars gårdslokal där vi alltid är när det är lite större partyn...

Nej nu måste jag nog sova... har ju två stora dagar framför mig plus att jag ska öppna imorn på jobbet... SJÄLV! :S

Sov så gott alla mina underbara... Tack för att ni finns och gör mig lycklig

<3<3
Take a bow

Kommentarer
Postat av: Eva

Hade ni kul på partyt då? :)

2008-08-03 @ 16:07:08
URL: http://evasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0