Lilla Du...

Igår var första gången som jag förstod att Du faktiskt finns där inne i min bästa väns mage. Du sparkade och sparkade och jag kände gång på gång Dina fötter och händer mot mina fingrar. Jag hade kunnat sitta så i flera timmar...
Det var som ett uppvaknande, en förståelse för att Du lever där inne och att Du snart kommer komma ut och att jag till och med kommer att få hålla Dig i mina armar.
Ren lycka rusade genom min kropp och tårarna fyllde mina ögon. Du finns...
Något så vackert kan verkligen sätta saker i perspektiv. . . 
När Du kommer ut till världen ska jag lära Dig allt jag kan. Jag ska stötta och hjälpa Dig och din familj så mycket jag bara kan. Jag hoppas att jag blir en bra extra mamma till Dig:)

Du ska vet att du gjort din mamma så lycklig. Hon lyser och strålar och verkar må så bra trots att det kan vara jobbigt att vara gravid. Hon har blivit så harmonisk och det är Din förtjänst. Du kommer att förstå, när du blir lite äldre, hur viktigt det är att ha en vän så som din mamma är för mig. Du kommer att hitta många vänner och känna att vissa bara är menade att de ska vara i Ditt liv.

Jag kan inte vänta tills jag får ha Dig i mina armar och bara visa hur mycket jag tycker om Dig!

Välkommen till världen Lilla Du...

puss o kram från tant Linn

Kommentarer
Postat av: Hanna

Någon som ska få en liten bebis.. vad mysigt! :)

2008-07-14 @ 22:08:42
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Anna

ojojoj, jag blir ju alldeles rörd av att läsa detta! kändes overkligt att se emma idag med sin mage har dock inte sett johanna och hennes mage än....grymt nyfiken!

du är bäst och kommer bli den bästa extramamman till johannas lilla monster! puuuuusssssss

2008-07-15 @ 18:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0