Äntligen ledig

Nu är jag äntligen ledig en vecka! Första hela veckan på hela sommaren... Ska bli skönt att få vara lite ledig!

Idag ska jag äntligen få sova. inte sovit ordentligt på två nätter för jag har varit så nervös. Har tagit mod till mig och ringt pappas läkare vilket resulterade i ett besök idag då jag följde med. Han ska äntligen få näringsdrycker eftersom han inte kan äta...
Kändes skönt att jag kunde göra nåt för honom för en gångs skull...

Sedan måste jag fundera ut vad jag vill läsa nästa termin... Examensterminen eller något emellan... oklart...

Sedan måste jag fundera ut vad som händer om jag inte ska bo kvar i lägenheten längre eftersom man måste studera för att bo här... tror jag... står lite konstigt i kontraktet... Isånafall måste jag flytta till jul o det vill jag inte!

Sedan saknar jag Fisen min... men hon kommer hem snart som tur är...

Ser fram emot min födelsedag!!! Och dagen efter! På torsdagen 31 /7 ska jag fira med släkt och lite vänner som inte kan komma på FESTEN med stort F!!! Den är dagen efter... Ska bli så himlans kul!Ledsen att Helena inte kan komma men inte mkt att göra åt... Ska fira henne o Sofie på lördag!!! De ska ha 40års kalas!!! Det ska också bli jättekul!

Nej nu somnar jag snart sittandes. Ska nog se på ett sex and the city avsnitt innan jag somnar:)  Har lånat boxen av Ploy o nu är jag på säsong 5... inte mycket kvar nu....
Ploy du är underbar!!! Värsta stödet... <3 du o jag o vår plats;)
Ha det så bra vänner! Njut av att ni har friska familjer!

forever....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0