Ny byrå:)

Nu har jag äntligen fått ihop min nya byrå! Med hjälp av mammsen. Det är sjuuukt kul när både jag och hon är på fnitterhumör. Byrå-ihopsättningen blev ett riktigt träningspass ska jag be o få tala om!
Vi skrattade så vi grät när vi insåg vilka fel vi gjort och vilka roliga kommentarer vi hade kläckt ur oss om hur IKEA alltid gör massa fel osv osv men i själva verket var det vi som missförstått. Men nu står den här iaf! Jättefint blev det! Den står där mina barstolar stod förut, ni som vet hur det ser ut hos mig. Så nu står det bara en barstol där o den andra står mot väggen bakom sängen. Äsch ni får komma hit o kolla istället:)
Jag har nu iaf alla mina träningskläder där, har maaassor me träningskläder som jag aldrig använder ara för att de ligger längst in i min garderob.
Uppepå står min smyckeshand och min fiiina tavla, julklapp från Johanna som hennes syster ritat... Huur fint som helst!

Haha det är nog bara jag som kan skriva ett så långt inlägg om nåt så ointressant...

Men men. Min dag i övrigt har varit väääääldigt seg! Kanske för att vi va ut igår...vet inte riktit.
Först var det träning igår och sedan hem o byta om o sticka till Emily och förfesta lite o kolla på lets dance. Sedan bar det av till Värmlands! Det va sjukt kul o ja va jättenöjd att PLOY hängde me<3 Stackarn alla hennes närmsta vänner bara drar... inte kul det där...
Men iaf imorse var det mindre kul, hade ju träning kl 10. Sjukt segt o komma upp men själva träningen gick bra. Sedan åkte jag till min egen träning och jag var sjuuukt trött och fnittrig så stackars alla andra. Poppe va jättejobbig bara för att ja va extra trött... Haha han drog mig runt i hallen o kalla mig för dammsugare. KUL verkligen...haha

Sedan kom mamma o hämta mig o så åt vi tacos hemma o godis å mös:)
Sedan kom då min eliminenta byråhistoria här uppe:)

Imorgon ska jag nog träffa mamma o mormor som vanligt på mina söndagar:) riktigt trevligt. Min mormor e skitcool! 80 år o har stenkoll på mig. Kan komma med kommentarer som "Johanna, ja det var hon som bodde där och hennes mormor bodde där"-stenkoll!

Nej nu ere nog läggdags har ju inte sovit så mkt som sagt.
 puss på er o ta hand om er!

If thats ok with you... i love the way that you look without your makeup...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så nyfiken på hur det ser ut med din nya fina byrå!! får komma över å kika nån dag...
puuuuusssssssss

2008-01-27 @ 00:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0