Ängel<3


Min alldeles egna ängel har precis lyft en hel sten från mitt hjärta. Tack snälla älskling<3

Idagsov jag länge, eller snarare försökte men blev väckt 4 gånger. Först av telenor, sedan av kansliet två gånger och sedan av Ploy. Hon hade i sin tur blivit väckt av Tatjana som ville ha en gymnasts telefonnummer...

Sedan har jag hämtat mitt nya barnvaktsbarn från dagis och varit barnvakt åt honom i några timmar. Var riktigt roligt, vi spelade massa tv-spel, vanliga spel och så gjorde vi hemmagjorda pussel:)

Nu på kvällen borde jag verklgen plugga men hur kommer det sig att ALLT annat är mycket roligare??? Typ städa, skriva blogg, planera gymnastiken, osv osv...
Inte lätt inte. Men nu ska jag snart sätta mig och läsa allt som jag måste ha läst.

Planeringen är seriös för lördag. Blir en fullspäckad helg som vanligt, på fredag ere skola från 9-16 sedan träning 16.30-19. På lördag morgon blir det träning med tjejerna, sedan träning själv i Heidenstamskolan och sedan rusha till mormors 80-års firande. Efter detta ska jag o tjejerna ut:):):) Jag och Annalinn(min ängel) planerar för fullt - det blir singstar och party förfullt som vanligt.
-Jessica vi kommer sakna dig då...-du o jag med promiscuous girl;)

Nej nu ska jag försöka ta tag i pluggandet på rikt...
Lämna gärna en kommentar så jag vet att just du läser;)
puss o kram

T: Hey! I can't keep my mind off of you
Where you at? do you mind if I come through?

N: I'm out of this world come with me to my planet
Get you on my level do you think that you can handle it? Du och jag Jessica, miss u!<3


Kommentarer
Postat av: aussiegirl =P

Ja du och jag linn du och jag =) Har laten pa min mp3 och tanker pa dig varje gang den kommer =). A vet du, jag har ju varit sjuk i nagra dagar nu och da langtade jag hem en massa. Gissa vilka jag dromde om?? Du och Helena saklart! Puss!

2008-01-14 @ 08:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0