Ledig:) men förkyld:(

Äntligen ska jag få vara lite ledig... Och vad händer då om inte att jag åker på en grym förkylning. Sista dagen på gymnastiklägrena, i fredags, mådde jag jättedåligt och gick på panodil hela dagen. Nös och höll på hela dagen, tjejerna hade jätteroligt åt mig...
Men man är ju tvungen att leva mitt såkallade sex and the city liv iaf. (haha iaf om man får tro vad Fia tycker om mitt liv), så jag åkte till Ploy på kvällen, där var också Jossi och Mickan och drack lite vin och spela Fia med Hutt,  för att sedan gå ut till Bj. Eller snarare till kön på Bj... Haha vi stod där ett tag träffade lite trevligt folk(:D) men sedan orkade vi inte stå kvar längre så vi gick. Gick förbi Bullit o tänkte att vi kan ju gå in där ett tag bara för att sitta o tare lugnt lite men vakterna va så töntiga och ville att vi skulle fjäska för att komma in så vi gick till Max iaf. haha. Det äcckligaste jag har ätit typ för ja kände ingen smak alls för min förkylning och det var bara kladdigt...

Dagen efter vilade jag upp mig ordentligt och stackars mamma fick komma med termometer och lite sjukmat för att jag inte orkade göra nåt, och jag var tvungen att se om jag hade feber. En skitrolig termometer fick jag som man lägger under tungan o sen piiiper den som faan när den e klar. Inte svårt att missa det inte...
Jag hade iaf ingen feber så jag kunde börja förbereda mig för kvällens bravader som jag sett fram emot i flera veckor. Ploys pojkväns (Eriks) fest ute på landet i en stor lada.  Låter skumt men det var så himla grymt!
Det var ett stort partytält ute de hade massa olika spel som man kunde spela och sedan inne i själva ladan hade de gjort jättefint med massa bord och en bar med massa saker som man kunde köpa och också värsta största dansgolvet  med likadana högtalare som de har på BJ:)
Vi hade jättekul!!! Dansade och hade oss ända in till småtimmarna o åkte sen taxi därifrån.

Idag har jag bytt min cykel som var helt trasig till en ny (begagnad) som är jättefin!! la 200 spänn emellan o det var det verkligen värt! Nu slipper jag gå överallt!!!:D:D

Ikväll ska jag och Ploy o hennes homies äta på Svenssons... Ska bli jättemysigt! Synd bara att ja e alldeles slut o förkyld men jag har ju en hel ledig vecka som jag kan vila upp mig på.

Nu har Ploy somnat i min säng så jag ska försöka va lite tystare på tangentbordet:p

Njut om ni är friska vännerna!!

FOREVER - vår låt Ploy <3

Kommentarer
Postat av: Ploysan

Linn!! herregud det var ju en evighet jag läste här hihi men det var guuud times det här, haha kommer precis ihåg hur jag låg å sov i din säng :)

och ja, fortfarande, varje gång jag hör forever tänker jag ju på dig!!!

love ya!! xoxox

<3

2008-10-06 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0