En bättre onsdag...

Migränanfall avslutade gårdagen så dagen idag kunde bara bli bättre. Vaknade i migrän-dimman, ni som har migrän vet vad jag pratar om, känns som att huvudet är av glas, man är helt slut, lite virrig och livrädd att få tillbaka huvudvärken...
Tog mig till jobbet lunchade med världens bästa mamma - du är verkligen underbar!!! Blir alltid så glad av min mamma. Min idol, kämpe och bästa vän <3
Sedan jobbade jag mer och efter jobbet var det äntligen dags att få träffa sis! Var så länge sen! Vi tog en riktig girls-night med snabbmat från M, snack och SATC! Vår egna bibel... Och terapisession haha!
 
När jag kom hem satte vi oss och kollade på lite bröllops-fest-lokaler. Så svårt!! Har ni tips på någon får ni gärna höra av er! Har mejlat 3-4 ställen och ska kolla skarholmen och Dalbykyrka på fredag tror jag.


Så mysigt att börja smygplanera! Underbart...
 
Nu är det läggdags! 12 timmarsdag imorgon på jobbet med gympass och då ska det slås fler rekord;)
 
God natt!
//Linn
 
I got all I need when I got  you and I...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0