Helg-rapport..

Helgen var galen! Jobbade fredag, lördag och söndag och sen däckade jag...
Ska förklara mer
Fredagen tränade jag först och sen efter lite jobb hemifrån åkte jag till Stockholm med finaste kusinen för massor med prat och mys samt en rolig dansföreställning på kvällen. Det var min födelsedagspresent från henne och det var så kul att ses! Åkte hem relativt tidigt och somnade glad över att fått ventilera med kussen<3
Lördagen var hektisk som ni läste här, åkte med mat till pappa, handlade till ledarupptakten och jobbade. Sedan åkte jag till Helena och Tobias och vi åt supergod mat och spelade efter lite kurs-planerande spel:) jag vann äntligen 7 wonders!!!
Söndagen var ledarupptakt och sen kurs. Gick jättebra, så kul att träffa alla våra härliga ledare!
Sen däckade jag alltså. Blev sängen när jag kom hem och vi åkte och kollade mitt blodtryck och EKG på kvällen för jag kände att det var högt. Mina ådror ilade för det var så högt tryck, skitäckligt! Men det var "bara" högt blodtryck och stress symptom så jag åkte hem och vilade. Jobbade hemma måndagen för att återhämta mig. Låg faktiskt i badkaret i en timme och läste...:)
Idag har jag jobbat och tränat dubbelpass:)
Hoppas ni haft en bra tisdag!
Puss
//Linn

Who's gonna save the world tonight...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0