Älskade lilla vän

Äntligen är du här, efterlängtade, älskade systerson! Som vi har väntat! Att man kan älska en person så mycket som man aldrig har träffat... 
Jag längtar tills jag får gosa och mysa med dig och höra hela historien från din mamma om hur det gick till när du kom till världen. 
Du ska veta att dina föräldrar är de finaste, snällaste, roligaste, mest omtänksamma och helt enkelt underbaraste personerna i världen enligt mig. Och nu är du äntligen här och er lilla familj har en stor plats i mitt hjärta ska du veta, ni är en del av min familj. 
Jag finns här för er i vått och torrt.
Jag älskar er!

Puss
Moster Linn

I love you, always forever
near and far, closer together
Everyday I will be with you, everything I will do for you❤️️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0