Ploy<3

Alla borde få ha en vän som Ploy... Hon är fantastiskt omtänksam. Vet ni vad som kom i brevlådan i morse??? Ett vykort från henne med krya-på dig hälsning:) hur sött är inte det!!! Inte ens att hon är bortrest men bara för att liksom... Så rörd...
Lyckligt lottad att få ha henne som en vän...<3

Jag hoppas det går åt rätt håll, andningen känns bra idag också så det är jätteskönt! Förutom en hemsk huvudvärk( som jag tror beror på att jag inte haft glasögon på tre veckor eftersom jag inte jobbat) så mår jag bättre!!! Tjohoo!! Nu ska jag till frisören och sen fixa lite grejer på stan. Men ska gå långsamt jag lovar...
Ha en bra fredag!

I love you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0